Vaste partners

Notifications
Clear all

Vaste partners  

RSS

eric
 eric
(@eric)
New Member
Lid geworden: 2 maanden geleden
27/04/2020 8:54 pm  

Hi wij zijn een stel uit Almere en zijn oo zoek naar 1,2of3 vaste mannelijke partners om haar te plezieren. Wij zijn vaste bezoekers v d club. Kunnen niet wachten tot de club weer open is. En wanneer is dat orecies want op de site staat 28 april maar is dat ook zo?

Gentlemario, microfoontje en Trucker053 vonden het leuk
Citaat
JAN
 JAN
(@jan)
New Member
Lid geworden: 2 maanden geleden
28/04/2020 11:50 pm  

HOPELIJK SNEL MAAR VREES NOG NIET IN MEI WIE WEET. KOM GRAAG KEER JULLIE BEZOEKEN OM PLEZIER TE HEBBEN MIS PP EN DE LEUKE FEESTEN 

ReageerCitaat
Hotboyfrl
(@hotboyfrl)
Active Member
Lid geworden: 3 maanden geleden
29/04/2020 5:00 pm  

@jan Hey hallo,

ik weet niet hoe oud julie zijn,  maar ik ebn een 49 jarige bi  jongen ut het hoge noorden. Ik kom ook regelmatig in PP. Als ze weer open zijn treffen we elkaar mss wel een keertje. 

Gr. Hotboyfrl

ReageerCitaat
Hotboyfrl
(@hotboyfrl)
Active Member
29/04/2020 5:02 pm  
Geplaatst door: @eric

Hi wij zijn een stel uit Almere en zijn oo zoek naar 1,2of3 vaste mannelijke partners om haar te plezieren. Wij zijn vaste bezoekers v d club. Kunnen niet wachten tot de club weer open is. En wanneer is dat orecies want op de site staat 28 april maar is dat ook zo?

Hey hallo, 

Ik ben een 49 jarige bi jongen en bezocht PP ook regelmatig. Mss treffen we elkaar een keertje als ze weer open zijn. 

Gr. Hotboyfrl

ReageerCitaat
Henk
 Henk
(@henk)
Active Member
13/05/2020 1:51 pm  
Geplaatst door: @eric

Ik ben een 60 plusser. Is dat een probleem ?

ReageerCitaat
Massage25
(@massage25)
New Member
Lid geworden: 1 maand geleden
02/06/2020 9:10 pm  

Hoi, mijn naam is Karel uit Almere. Ik was een masseur bij een grote sauna, maar door corona even geen werk meer. Als jullie van een massage houden dan kan ik mijn vaardigheden weer bijhouden. 2 maanden niet meer gemasseerd! Vorig jaar kwam ik ook in pp en daar masseerde ik ook een aantal mensen.

ReageerCitaat
Share:

17 juli gaan wij weer open!  Voor meer informatie bekijk onze nieuws pagina: BEKIJK NIEUWS